אני נמצא בפייסבוק

ynet - מבזקים

יום חמישי, 13 בינואר 2011

איך עושים כסף דרך הבלוג

ברוכים הבאים לבלוג שלי אני מקווה שיהיה לכם גלישה נעימה ויום טוב ...אל תשכחו לטקבק.
Welcome to my blog
אHi  my name is majd I'm 22 years old ..i hop that you will enjoy on my special blog  have a nice day and sweet dreams ..and  don't forget to click on the google adds 
so .. let's start  with a special song that you and me loved it



בדף זה אני רוצה לחלוק אתכם אינפורמציה שמתאימה למתחילים שרוצים ללמוד כיצד להרוויח כסף מבלוג פרטי.
חשוב שתדעו שלכל בלוג ישנו מודל כלכלי שמתאים לו בכדי לעשות כסף באינטרנט.

איך אני בונה בלוג?, איך אני מעצב את הבלוג שלי?


אני ממליץ לכם על שתי תוכנות מאוד פשוטות וזולות אשר דרכם ניתן לבנות בלוג או אתר( תוך מספר דקות) ולהרוויח ממנו כסף (תוך מספר ימים).

Livecity

החברה הראשונה היא LiveCity הישראלית. שנותנת לנו לבנות אתר או בלוג בחינם ! ולנסות אותו בחינם למשך 30 יום ! כל בניית האתר לוקחת בערך 20 דקות והיא מאוד מאוד פשוטה !  היא מאפשרת גם לשים באתר שיטחי פרסום ולהרוויח כסף באינטרנט בעזרתם .

ARTISTEER

ארטיסטיר היא התוכנה הכי טובה בעולם לעיצוב ובנייה של בלוגים. היא עולה קצת כסף ( ממש ממש לא הרבה בצורה מגוכחת) האתרים יוצאים כל כך טובים שלא תאמינו. כל התהליך לוקח באמת 10 דקות גג ויש לכם אתר או בלוג מקצועי. וכולנו יודעים ככל שהאתר יותר מושקע ומעוצב נכון כך ניתן להרוויח כסף באינטרנט איתו.



קליק און היא רשת השותפים הגדולה והטובה בישראל ...האתר והרישום כשותף הוא חינמי .
נרשמים (להרשמה הקליקו על הכותרת) לאתר ומתחילים להטמיע פרסומות באתר או הבלוג הפרטי שלכם דרך קודים של html או דרך תיבות באנרים,פלאש,ועוד...
על כל הקלקה ,פנייה,חשיפה,מכירה אתם גובים כסף.דרך קלה ונוחה לעשות כסף בלי להשקיע אגורה אחת.










בטח ששמעתם על אתר 500plus...אתר שמרכז את כל אתרי המסחר בעולם דרך תוכנה אחת שמורידים אותה ומתחילים לסחור..ההרשמה חינמית ואפילו זוכים ב 100 שקל בכדי להתחיל לסחור.ההשקעה המינימלית היא 200 ש"ח וככל שמשקיעים יותר מקבלים בונוסים.יש גם חשבון דימו שאפשר להתנסות בו עד שמרגישים שאנחנו שולטים. להרשמה לאתר הקליקו על הכותרת.

איך נדע איזה מודל כלכלי מתאים לבלוג שלנו כדי להרוויח כסף?

נסיון, נסיון, נסיון


הדרכים שאני אלמד אותכם מצליחים לייצר לי מספר נחמד בעל 5 ספרות (מכמה בלוגים) בשנים האחרונות.

AdSense

אדסנס היא מערכת הפרסומות של גוגל. אתם בטח מכירים אותן בתור הפרסומות שרואים בצידו השמאלי של העמוד כאשר אנו מחפשים משהו בגוגל. את הפרסומות האלה אנו יכולים לשים באיזורי הפרסום באתר שלנו.
המערכת היא אוטומטית ויודעת להתאים לאתר שלכם מפרסמים על פי מילות מפתח רלוונטיות שהיא מוצאת באתר שלכם, אל המפרסם. אנו בעצמם מקבלים כסף כל פעם שגולש לוחץ על פרסומת.

מפרסמים עצמאיים

יש לנו בלוג בנושא מסויים? אני בטוח שיש איזה שהוא עסק שיהיה מוכן לשלם לנו כסף כדי שאנחנו נביא אליו אנשים שמעוניינים בשירות או במוצר שלו.

מכירה של ספרים אלקטרוניים

אם יש לכם בלוג בנושא מסויים ויש לכם כבר גולשים שהגיעו אליכם לאתר, כדאי מאוד שתמליצו להם לקנות ספרים אלקטרוניים בנושא שמעניין אותם. ישנן אתרים ספרים אלקטרוניים רבים בעולם שמציאים לכם כסף כל פעם שמישהו  שהגיע מאתרכם, קונה אצלם ספר אלקטרוני. אתר גדול מאוד כזה הוא AMAZON, ואפשר להרוויח כסף לא רע בכלל ממנו.

תשלום עבור הרצאות

אתם מומחים בנושא מסויים? צברתם הרבה ידע? יש לכם כבר המון אנשים שקוראים את הבלוג שלכם? תהיו בטוחים שיהיו אנשים שייצרו אתכם קשר ויירצו שתערכו הרצאה בנושא שלכם. בינינו כסף לא רע בכלל לעבודה של שעה גג בדרך כלל. אני מקבל המון מיילים מחברות שרוצות להעשיר את העובדים שלהם או מאנשים פרטיים שמעוניינים לדעת וללמוד כיצד ניתן להרוויח כסף באינטרנט.


MegaVip








1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

very nicee good luck :D